بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

NotInMyName#

هر بار وقتی می نشینم کنارش ، محسن چاووشی می گذارد و همان آهنگی که هر دو با هم می خوانیم:

خیلی دلم گیره/خیلی گرفتارم/ دوست داشتنت خوبه / خیلی دوستت دارم

من به آسمان نگاه می کنم که این همه آبی شده این چند روز .

می خواستم بنویسم به نام من ترور نکنید . وقتی من و دخترک و باباش داشتیم توی بازار قیصریه میدان نقش جهان ، می چرخیدیم ، توی پاریس غوغا شده بود . این روزها همه اش می ترسم . آخر مگر ما اینجور آدمهایی هستیم ؟  ما داشتیم گوشواره هایی با سنگ سبز می خریدیم ، دو تا توریست زن و مرد با نگرانی از کنارم رد شدند ، یعنی به چه چیزی فکر می کردند ؟ نگاهشان پر از ترس بود .

چقدر دلم می گیرد . من از مسلمان بودنم راضیم و دلم می خواهد دخترم هم بعدها سرزنشم نکند .این همه را در عراق و سوریه و فلسطین می کشند ...و همه سکوت کرده اند .

چه باید گفت ؟


نظرات 3 + ارسال نظر
میس راوی دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:35

به سختی می‌شه چیزی گفت. به خصوص وقتی که قتل و ترور برچسبهای دینی بخورن که عمیقا ربطی به هم ندارن. نمی‌شه برای آدمهایی که تصورات عجیبی از اسلام دارن و پر از تشویش و نگرانی اند فرق اسلام رو با چیزی که اونجور آدمها بهش وانمود میکنن، به راحتی توضیح داد. یه شکاف عمیقی این وسط هست.

خیلی سخته.

جلال چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:56

گاهی اوقات به آدما حسادت می کنم؛ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------فیلتر شد.

منم همش می گم ای کاش و با ای کاش چیزی نمی شه . با همینا که دارم خوشحالم حتی اگه خیلی کم باشه

جلال پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:53

<blockquote>
منم همش می گم ای کاش و با ای کاش چیزی نمی شه . با همینا که دارم خوشحالم حتی اگه خیلی کم باشه
</blockquote>

یاد گرفتی باید چه کار کنی، امیدوارم روزی من هم بتونم.

خیلی سخته . منم خیلی وقتها کم میارم.اما دوباره از اول شروع می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد