بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

خودخوری

حال دخترک رو بهبودی است . سعی می کنم از کنارش تکان نخورم که چیزی برندارد و بخورد . شنبه افتادم به سابیدن خانه . جارو زدم ، سرامیکها را دستمال کشیدم . تازه همه این کارها کرده بودم . اما باز هم افتادم به تمیز کاری . به خاطر بچه . به خاطر اینکه وقتی دیگران بهم بگویند همه جا را تمیز کن و ضدعفونی کن ، برگردم سریع بگویم همین الان داشتم تمیز می کردم . وسواس گرفته ام به حرفهای دیگرانی که فکر می کنند به آدم نزدیکنند و هی با تلفن حال او را می پرسند .بعضی وقتها توی دنیای مجازی ویرشان می گیرد من را نصیحت کنند که اینطور کنی و آن طور .اگر بلدی کاش خودت در تربیت پسرت این همه تنبلی نمی کردی و من بیچاره را به این روز نمی انداختی . برای همین حرصم می گیرد . دلم نمی خواهد هیچ کدامشان را لایک کنم و حتی زیرش برایش بنویسم که اگر بلدی برای خودت کاری کن و به زندگی من کاری نداشته باش.

نظرات 4 + ارسال نظر
elahe دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:51 http://ll-selen-ll.blogsky.com

سلما...پسرتونه؟

همیــن شده دیگه...چیکارش میشه کرد؟
همه یاد گرفتن تو کار و زندگی بقیه دخالت کنن..

سِلما دخترمه . تیرماه یک سالش میشه
چه می دونم
اخه بعضی ها فکر می کنند علامه دهرند خودشون از خودشون خبر ندارند.

آنا سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:16 http://aamiin.blogsky.com

بچه است دیگه مریض می شه ... والا مادرشوهر من هم ول کنی می خواد حضانت پسرم را بگیره! هربار مریض می شه می گه تقصیر تو بوده مراقبش نبودی.
اهمیت نده دخترم. حساسیت نشون بدی بیشتر اذیت می شی.

ممنون .چه می دونم والا
باشه اصلا مهم نیستند

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 http://pasazvesal.persianblog.ir

سلام
چقدر دلخورید از نصیحت های نا به جا! گوش به این حرف ها ندید بانو

سلام
چشم .

نبات سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:25

بزار مثل کبک هوهو کنن....تو کارتو بکن چیزی که فک میکنی درسته همونو انجام بده.....سرپیچ بعدی زندگیت نمیبینیشون....اونا همون عقب موندن
خدارو شکر ایشاله همیشه حالش خوب باشه مادرشو با مریضیش نگران نکنه
سلما که بخنده مادرشم میخنده.....سلما که خوب باشه مادرشم حالش خوبه.....
همین که مادری....همین که مادری....خوشبختی دختر ....قدر خوشبختیتو بدون

ممنون از اینهمه دلداری و انرژی مثبت.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد