بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

لوبیا پلو

امروز برای اولین بار زنجبیل تازه خریدم و پوستش را کندم و کمی به زبانم زدم، تند بود مثل فلفل اما تندیش ادامه نداشت و نسوختم و یکهو تمام شد.

امروز بعد از مدتها لوبیا سبز تازه خریدم که لوبیا پلو درست کنم.

لوبیا پلو به نظرم خوشمزه ترین غذایی است که می توانم درست کنم و باهاش خیلی کیف کنم، موقع پختنش، موقع دارچین ریختن لابه لای لوبیاها و برنجهای دم کشیده .

وقتی حالت خوب باشد و بتوانی از مزه لوبیا پلو کیف کنی، بهترین لحظه زندگی است.

حتی اگر حوصله هم نداشته باشی اما وقتی لوبیاسبز را ببینی باید حالت خوب شود.

اینجوری می شود از چیزهای کوچک لذت برد. و حال خوب ساخت.


#خرداد_خوش

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:39 http://saghism.blogsky.com

دلم لوبیاپلو خواست!
خیلی وقت برنج دمی نذاشتم. فقط پلوپز! انقد که حس میکنم اگه بخوام درست کنم نسبت هاش به هم میخوره و خراب میشه.
یکی از بچه ها میگفت لوبیا سبز و هویج و سیب زمینی رو بخار پز میکنه و باهم لهشون میکنه و با یه تخم مرغ چیزی شبیه کوکو درست میکنه که فوق العاده خوش بو میشه. اینم دلم میخواد امتحان کنم.
انگیزه م برای لوبیا خریدن بیشتر شد!
*
پست های قبلی تو خوندم یادم افتاد دلم متروی تهران و میخواد. های و هوی بازار تجریش و... دلم برای ازدحام تنگ شده. مثل ازدحام دم افطار خیابون ها!

منم اوایل سختم بود
اما الان بلد شدم.
دلتنگی خیلی سخته
اوهوم
شلوغیش
دیشب دو ساعت نیم از فشم اومدیم تا خونه و هلاک شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد