بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

چارراه فصول

در چارراه فصول بدستم رسید. چقدر هیجان زده شدم از اینکه اینقدر زود رسید. طراحیهای جذاب با دست خط خود شاملو و شعرهای کمتر خوانده شده اش را یکجا می دیدم و دارم.

اتفاق خوب امروزم همین بود که برای نو شدن سال بعدم و داشتن حال خوبم و حفظ آن از همین حالا تلاش کنم. با مقدمه آیدا که چقدر زیبا نوشته بود. 



نظرات 2 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:35

به جست و جوی تو

بر درگاه کوی می گریم،

در آستانه دریا و علف

به جست و جوی تو

در معبر بادها می گریم

در چهار راه فصول

در چارچوب شکسته پنجره ای

که آسمان ابرآلوده را قابی کهنه می گیرد

به انتظارتصویر تو

این دفتر خالی

تا چند، تا چند

ورق خواهد خورد؟

جریان باد را پذیرفتن

و عشق را

که خواهر مرگ است

و جاودانگی رازش را با تو در میان نهاد.

پس به هیئت گنجی در آمدی:

بایسته و آزانگیز

گنجی از آن دست

که تملک خاک را و دیاران را

از این سان دلپذیر کرده است!

نامت سپیده دمی است

که بر پیشانی آسمان می گذرد

متبرک باد نام تو!



اجازه خانم؟!
خیلی خوشحال و متشکر ام که نوشتین
دل مان به کلمات عزیز شما گرم استبلامیسر.

عزیزدلم کجایی تو؟ دلم برات تنگ شده بود بارانم. ممنونم
دل منم به بودن تو گرم است. در ضمن این شعر شاملو فوق العاده است. عاشقشم. مرسی.

Baran یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:24

قربان و فدای دل گرم و پر مهر و محبت شما
والا .ساکت و بی سر و صدا؛همین گوشه ی وبلاگ تان بودم و هستم.ان شاءالله خواهم ماند.
کم حرف شدم.قدری بابت رهایی از اومیکرون و سردرد های لعنتی.مثل از جنگ برگشته هام.قدری هم بابت حرص و جوشی هایی که از طرف مرداکِ مان=شوهر مان.تناول کردیم.زبان و سرانگشت مان را موش خورده انگار.

خوشحال ام.خیلی خوشحال ام که،دل به دل راه داره و دل منم به شما و واژگان و چراغ گرم و روشن وبلاگ تان،گرم و روشن است و دوستتان می دارم.والهی شکر و سپاس
خدایا همیشه مراقب خانم معلم و عزیزان عزیزش باش

قربونت برم. وقتی برام پیام می گذاری حالم خوب می شود دخترک بارانیم. مراقب خودت باش. حرص و جوش هم که همیشه هست برو موهاتو باد بده لب دریا که دلم برای دریا و جنگل خیلی تنگ شده عزیزکم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد