بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

دلم برای دیوار آبی تنگ خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 19:18

دل ام برای شما همیشه تاسیان می شود
https://soundcloud.com/farhad-ghiyasi/ctgu8cagrn6p

اجازه خانم؟!تاهمیشه با تاسیانی دوستتان می داریم

دوست با وفا
خوبی؟ دلم برات خیلی تنگ شده بود مرررسی از شعر قشنگت، من عاشق این شعر شاملویم.و چه انتخابی

Baran جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:02

عزیز دلین
چند روز پیش خیلی بد بودم.الان قدری خوبم،شما رو که می خونم؛بهتر میشم.
مرسیییییاز شما بابت وقتی که گذاشتین.همچنین احوال پرسیدینخوشحال ام پسندیدینتقدیم با مهر و عشق و دوستی
دوستتون دارم و
لطفا بیشتر مراقب خودتون باشید

تو هم مراقب خودت باش. من تند تند دارم می نویسم ، برای همین اینجا کمتر وقت می کنم بنویسم عزیزم. اما میام و می نویسم. من اینجا رو خیلی دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد