بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

دارکوب به حیاطمان آمد

امروز در آفتاب نشستم و  گذاشتم کف دست و پاهایم از نور آفتاب گرم شود و ویتامین دى به بدنم برسد. و بعد که رفتم توى حیاط و براى خودم گلهاى بنفش گلیسین  بچینم. داشتم به پادکست گوش مى دادم که یکهو از گوش سمت راستم که هندزفریم قطع شده صداى کوبیدن نوک دارکوب به درخت شنیدم.

برگشتم دیدم دارد نوک مى کوبد به درخت و تا خواستم عکس بگیرم پریده بود. خیلى قشنگ بود. کى تا به حال دارکوب آمده بود؟ آنقدر طبیعت تمیز و قشنگ شده شاید پرنده هاى قشنگ برگشته اند.

دلم مى خواهد باز هم دارکوب ببینم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 01:46 http://taraaaneh.blogsky.com

خوش بگذره. راستی گل گلیسیرین چه شکلیه؟ چه رنگیه؟
منهم از وقتی این دوارن شروع شده بیشتر وقت میکنم به طبیعت اطرافم توجه کنم.

گلسین نه گلیسیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد