بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

This is us

این چند قسمت آخر سریال دیس ایز آس را که می بینم فقط دارم گریه می کنم.  جملات پدر خانواده محکم ، امیدبخش و روشن و واضح است. جملاتی که می گوید محقق می شود. به دخترش می گوید هر چه که کیت پیرسون می خواهد بهش می رسد. به زنش می گوید تو بعد از من هم زندگی می کنی. خدای من اشکهایم بند نمی آمد.این طرز تفکر از کجا می آید؟ جک پیرسون پدر الکی و مادر افسرده داشته، برادرش را در جنگ ویتنام از دست داده، خودش را در جنگ بوده، از قفر زندگی را شروع کرده، همیشه پر انرژی بوده و با بچه هایش طوری حرف زده که محکم بایستند. گریه ام بند نمی آید. چقدر این فیلم فوق العاده است. آنقدر قشنگ فیلم چیده شده، فلاش بکهای زمان حال و گذشته، فوق العاده جذاب و درخشان هستند.

سه قسمت دیگر تمام می شود و من واقعا دلم نمی خواهد تمام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد