بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

بیروت

همیشه دلم می خواست بروم و بیروت را ببینم، دیروز نصف بیشتر شهر بر اثر انفجار تخریب شد و از بین رفت. شهری از خاورمیانه ، ما مردم مظلوم خاورمیانه ایم. که جنگ و فقر و گرسنگی برای خاور میانه است. درد و بغض و دوری برای بچه های ماست. و حالا با وجود کرونا همه مردم دنیا در وضعیت آزمایش هستند. می شود روزی تمام جنگها را کنار گذاشت ، تمام مواد منفجره و اسلحه ها را دور ریخت و به این فکر کرد که کنار هم و با هم و برای هم زندگی کنیم؟ بر روی این کره خاکی.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما (ایدئولوژی پنهان) پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:09 http://www.from-sky.blogsky.com

بیو تِکنولُوژی اَگر بِطَریقِ صَحیح بِکار گِرِفته نَگردَد، مُمکِن اَست دَر راستایِ بهِ تَعادُل رِسانیـدَنِ جَمعیَّتِ جَوامِعِ بَشَریْ بِه خُداوَند سـود رِسانـَـد.

دَر این حالَتْ، طَبیعَت خود را اِصلاح وَ مُجدداً مُحَیّا می سازَدْ. عَناصُرِ ضَعیف را حَذف وَ بازماندِگان را با مَنابِعِ مُوجود تَطبیق خواهَد داد. بارِ دیگَر زَمینْ دَوامِ موجوداتَش را تَضمینْ، وَ آنها را بَرایِ اَدوارِ پیشِ رو ذَخیره می گـردانَد. این اِعجازِ غَربال گونهِ هَمچو نِفرینِ موسی بَر آن قُومِ گُمراه، شَبانگاه، دَربِ خانه ها را خواهَد کوفت وَ قُربانیِ خویش را طَلَبْ خواهَد نُمود.

آیا رَواست! اینهَمهِ تَدبیرِ آشکار را شَـر بِدانیم و اَز این آفَتِ جَهان گُسْتَر کهِ هَمانا دَوایِ امروز اَست، دوری گُزیدهِ وَ هَمچو مـوری بِه کُنجِ خانه ها پَناه بَریمْ؟

insta: @nima.behboodian
#حکیم_ترب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد