بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

کدام سرزمین

دیدن سریال پول یا سرقت پول تا جایی که ساخته شده ، تمام شد. در فصل بعدی حتما ماجرای خارج شدن از ضرابخانه ملی اسپانیاست و ماجراهایی که این گروه دوست داشتنی خواهند داشت. چه می شود که آدم عاشق گروه دزدها می شود و از هیجان می خواهد بمیرد که الان چه خواهد شد، وحشتناکترین صحنه کشته شدن نایروبی بود، از کل فیلم خیلی از کشته شدنش ناراحت شدم، چه شخصیت جذاب و جالبی دارد. کلا شخصیت ها مکمل همدیگر هستند و از قشنگی های سریالند. در همه کشورها مفسدان اقتصادی و کلان زیاد هستند و مردم از دزدانی که بخواهند مانند رابین هود باشند خوششان می آید. استفاده از ماسک دالی، کلاس آموزشی قبل از دزدی، نقشه های مختلف با نامهای جالب، برادر پروفسور، عاشق شدن دزد و پلیس و یک دنیا چیزهای جالب این سریال است که من را میخکوب کرد.حالا باید منتظر قسمتهای جدید بمانم. مثل بقیه سریالهایی که دیده ام.اگر اسمم قرار بود نام شهری باشد ...

باید فکر کنم که من شبیه چه شهری هستم؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد