بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

دوباره دیدن

باید از کلاس آنلاین خلاقیت ماندالا هم بنویسم که این روزهای عجیب کرونایی دنیای جدید و جالبی پیش رویم باز کرد. من که از هشتاد و  هشت که فارغ التحصیل شدم و کم کم از جریان هنری بیرون افتادم دوباره برگشتم به همان روزهای چهار سال دانشکده هنر همان زمان طلایی زندگیم ، همان راه و روشی که من را تا به امروز زنده نگه داشته است. حالا دارم دوباره یاد میگیرم با بچه ها چطور هنر را تمرین کنم. و این را چه خوب ماندالا دارد آموزش میدهد. خوشحالم که این راه جلوی پایم افتاده و امیدوارم بیشترین بهره ام را ببرم. خیلی خوشحالم که یکشنبه هایی چنین پر بار در زندگیم رخ می دهد. سالهایی دور یکشنبه ها بود با بوس یاس و خیاط سبز و دلبر خانم افخمی و حالا یکشنبه هایی با هنر و بچه ها و شعر. 

فقط می توانم بنویسم دوستت دارم ای دایره هستی، ای ناخدای من،  مسجد من کجاست ؟ و همه خوبی های دنیا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد