بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

مشکوک به

امروز همه اش در حال دویدن بودم، در مدرسه ،در پله ها ،در ماشین،  در کرونا کار معلمها واقعا دو برابر شده ، معلمهای اصلی بیشترین زحمت را می کشند و واقعا نادیده گرفته می شوند. در انگلیس حقوق یک معلم بالاترین حقوق است چون سختترین کار را معلمی می دانند و هر کسی به این راحتی نمی تواند معلم شود و باید کلی دوره های مختلف را دیده باشد. 

همینطور ایده های مختلف برای کلاسهایم به ذهنم می رسد. اما کیفیت نرم افزاری که مدرسه انتخاب کرده پایین است و هنوز هیچی نشده هی در حال شکایت هستند. قطع می شود. از کلاس بیرون می افتند. خیلی وضعیت بغرنج و بدی است.

امیدوارم کلاس من به خوبی پیش برود. 

احساس می کردم چیزی در گلویم ول میخورد . تند تند آب نمک قربره کردم. دوست دارم قوی و سالم باشم و جز این نخواهد بود.

امروز بعد از مدتها گل آفتابگردان خریدم اما خیلی گران شده بود یعنی من که همیشه از برادران رجبی در معروفترین گوشه معروفترین میدان شهر این برادران را می شناسم و همیشه از این دو گل می خرم و کیف می کنم. اما می گفتند آفتابگردان صدو وبیست هزار تومان شده و به من می گفتند امروز بعد از یک ماه آمده پنجاه تومان پنج شاخه. و من دل را به دریا زدم با مریم و یک دسته از این سفید گول گولیا دو دسته گل قشنگ برای خودم و مامانم و الی که دخترک را پیشش گذاشتم درست کردم. بوی مریم همه جا را برداشت همین طور که ته چین میخوردیم و حرف می زدیم و کیف می کردیم . گاهی از غم گاهی از شادی می گفتیم. 

کارهای فردایم را مرتب کردم فیط نمی دانم غذا چه درست کنم ها ها ها

از دیشب که بابای سبزعلی فوت کرده خیلی بغضم گرفته، همه اش عکسهای پدرش را می گذارد و استوری می کند و روضه می خواند. دل آدم کباب می شود برایش. خیلی تنها شد.

ریحان هم امروز ناراحت و غمگین بود از دست اینکه خواهرش در بند اعتصاب غذا کرده و همه یکی یکی بهش پیام می دهند و تعجب می کنند و یا سوال می پرسند . حالش بد بود. من هم دیده بودم مدت اقامتش را بند.و نمی دانستم این همه داغون شده. خدایا درهای همه بندها را باز کن. این مملکت دیگر جای ماندن نیست. اون دو تا جوانی که کافه وی را می گرداندند هم از ایران رفتند. چه می شود کرد؟ چه می شود کرد ؟ یعنی با این دلار من می توانم به رویای سفر دور دنیایم برسم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد