بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

دیروز باید دندانپزشکی می رفتم مجبور بودم عکس دندان بگیرم، فهمیدم  او پی جی را را یکباردر سال با بیمه می توانی پرداخت کنی  و بقیه را باید آزادپرداخت کنی. و بعد رفتم بانک برای رمز پویا که گفت با ای تی ام هم می شود و بعد از جلوی دکه روزنامه رد شدم و طبق عادت همیشگیم روزنامه ها و مجله ها را دیدم که چه خبر بود از تیترهای شجریان و عکسهایش . برای اولین بار روزنامه ها گیرا شده بودند. دلم می خواست همانجا بایستم و مدتها نگاه کنم. 

چه روزگاری روزهایی را می گذرانیم. 

چه آدمهایی هستیم. ما چه لحظاتی را درک می کنیم. ده سال بعد چه احساسی خواهم داشت؟ چه خواهم گفت؟ چه چیزی مورد علاقه ام خواهد بود؟ 

قسمت جدید کات کلاب احسان عبدی پور درباره شهید آوینی بود ، خیلی قشنگ بود. صدایش مثل صدای روی مستند این خانه سیاه است ، مقایسه کرده بود. راست می گفت. یکبار یکهو صدای فروغ آمد توی ذهنم و چقدر شبیه بودند.

اپیزود های راغ پادکست رواق را هم گوش می دهم که فکر و حالم را تغییر می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد