بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

پایان هفته

سرم باز درد گرفته، وقتی به خانه بر میگردم سردردم شروع می شود. 

چند تا کار نیمه تمام دارم که باید در این هفته انجام بدهم و تمامش کنم و بروم شراغ بقیه کارهایی که برنامه اش را ریخته ام. خیلی سخت است وقتی هی می گویی از شنبه ، اما فردا شنبه واقعی من است. یک کلاس تازه برایم شروع می شود. خب سختترین کار دنیا این است که خصوصی لگو درس بدهی  و حالا من از فردا یک معلم خصوصی هستم. شش هفته ای تمام می شود. امیدوارم که برایم پر از خیر و شادی و برکت باشد.

لباسها را شستم. با دخترک به حمام رفتیم و حسابی حالمان جا آمد. اما الان خیلی خسته ام و دلم می خواهد خوب بخوابم که برای فردا پر انرژی باشم.

دو جایی که  در ایران دوست دارم از نزدیک ببینم یکی از آنها کوکر محل فیلم خانه دوست کجاست؟ و آن دو فیلم دیگر کیارستمی.

دفعه بعد می رویم کوکر ، خوب است؟!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد