بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

نسرین

امشب از بی بی سی مستندی درباره نسرین ستوده دیدم و در دلم او را ستودم. و بعد خاطره ای که چند وقت پیش مرمر از روز کودکی که در دانشگاهش جشن گرفته بود. نوشته بود نسرین ستوده آمده بوده اما من اصلا یادم نبود. چه روز عجیبی بود. از آن روز فقط احسان علیخانی را به یاد دارم در دانشکده مدیریت که هنوز آن موقع علیخانی معروف نشده بود. همان موقع هم ازش خوشم نیامد. زندگی بعضی از آدمها چه عجیب بهم گره می خورد. ما با هم آنروز کودک در کنار هم بودیم و حالا هر کدام در گوشه ای پرتاب شده ایم. 

امشب با دیدن جورابهای رنگی پنگی ت دلم ضعف رفت . اول فکر کردم برای فاطمه خریدی بعد فهمیدم خودتی قربون صدقه ات رفتم. 

پ ن : امروز بیست نوامبر در بعضی کشورها روز کودک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد