بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

من نوشتنم ادامه دارد، اما خب آنقدر سرگرمش شده ام که فرصت نمی کنم اینجا بنویسم. نمی خواهم اینجا را رها کنم. اینجا شروع جایی است که من را به نقطه کنونی ام می رساند. وقتی بهم می گویند چقدر خوب می نویسی یا اینکه نوشته هایت را دوست داریم، احساس خوبی بهم دست می دهد اما وقتی تعداد محدودی خواننده دارم خب خیلی امیدوارکننده نیست. دلم می خواهد حتی اگر چیزی به چاپ نرسید خواننده های زیادی داشته باشم. 

خیلی سخت است، راهی که من می روم بسیار ناهموار است. سالها بدون نام و نشان به اینجا رسیده ام. شاید سالها باز هم طول بکشد تا دفتری از من چاپ شود.

به هر حال لبریزم از نیروی به اسم عشق. و هر چه بخواهم برایم به ارمغان می آورد. پس چاپ کتاب هم برایم می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد