بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

چکونه فکر کنم ؟

می خواهم یک کلاس آنلاین  دو جلسه ای که کارگاهی است شرکت کنم. خیلی وقت است این خانم  درباره فلسفه برای کودک کار می کند را تعقیب می کنم و حالا می خواهم یاد بگیرم که چگونه فکر کنم. اصلا فکر کردن چیه؟ دو روزه است و زود تمام می شود اما خیلی طولانی است. به نظرم باید دیگر در این کارگاه شرکت کنم یعنی برای خود چهل ساله ام هم باید خوب باشد. فکرم کار بکند و کارهای اشتباه نکنم یا آنها را تکرار نکنم. اشتباهاتم به خودم ضربه می زند. و انرژیم را کم می کند. همین باعث می شود احساس کنم خنگم یا عقب افتاده ام هنوز. فکر می کنم این کلاس برایم لازم است. چون عقل الان مقدمتر از به احساس و دوست داشتن است. دیگر دوران دوست داشتن های احمقانه تمام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد