بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

قشنگترین روزهای سال : اسفند

ماه دوست داشتنی ام ، اسفند آمد. بالاخره داستانی که چند روز بدون وقفه رویش کار می کردم و تا آخرین لحظه ایمیلش کنم، داشتم ادیتش می کردم. اما حرفهای ا زممول شنیدم که فکر نمی کردم داستان 3665 کلمه ای من این همه حرف گفته باشد. این همه تفسیر و تحلیل ازش در بیاید. من یک خط را می گیرم و می نویسم. داستانها را یکی یکی به موضوع اصلی اضافه می کنم. موضوع یک خط دارد و در ادامه داستانهای فرعی. چیزی که در ذهنم شکل می گیرد. بدون فکر که این داستان چه تبعاتی خواهد داشت یا چه چیزی را نشانه می رود؟ اما حرفهای امشب روشنم کرد. موضوعاتی که من بهش علاقه دارم . زنان ، روابط و کودکان و انسانهاست. اینهاست که در زندگی روزمره ام پر رنگ است.

حالا در اسفند باید منتظر بمانم. منتظر نتیجه شرکت کردن در این داوری هاست. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد