بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

پایان نفس گیر زمستانی طولانی

دیشب آنقدر خسته بودم همین که موبایل را گذاشتم کنار، خوابم برد. نفهمیدم چی شد. با اینکه دو روز پشت هم دارم قهوه هم می خورم اما خسته ام. از بس کار ریخته سرم. از نوشتن و کار خانه. دیشب همینطور که به قسمت آخر گوش می دادم ، کشوهای اتاق خوابم را مرتب کردم. لوازم آرایشی که نمی خواستم ریختم دور. لباسهایی که نمی پوشیدم توی کیسه کردم. بدهم به کسی. به داستان نصفه نیمه ام فکر می کردم که چطور تمامش کنم یا اصلا از مدل دیگری بنویسم. امروز هم بعد از کلاس آنلاین نشستم پای لب تاب که بنویسم. هنوز خانه تکانی تمام نشده اما واقعا حوصله ندارم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:05

خسته نباشید
(مبارک باشه خونه تکونی)
ما هنوز تموم نکردیم.
حال و حوصله و بنیه اش نیست.
سالی سرشار از خیروبرکت و سلامتی و دلخوشی و موفقیتبرای شما و همه ی عزیزان عزیزتون آرزمندم

برای منم هنوز تموم نشده بلامیسر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد