بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

باران عزیزم  امیدوارم خوب باشی. 

رها تو هم همینطور. تنها خواننده‌‌های آشنای وبلاگم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 18:54

اگر سکوت

این گستره‌ی بی‌ستاره

مجالی دهد

می‌خواهم بگویم سلام

 

اگر دلواپسی

آن همه ترانه‌ی بی‌تعبیر

مهلتی دهد

می‌خواهم از بی‌پناهی پروانه

برایت بگویم

از کوچه‌های بی‌چراغ

از این حصار

از این ترانه‌ی تار ..‌‌ .




اجازه خانم؟!
خیلی ممنون از امید بخشی تون.
لطفا نگران سکوتِ من نباشید.من کنار شما هستم و...
با چشم هایِ دلواپسم با شما سخن گفتم...

با تشکر؛لطفا لطفا. همیشه هوای خودتونو داشته باشید و
بنویسید...و یادتون بمونه که،خیلی دوستتون دارم

ممنون عزیزم. تو هم همینطور. به امید روزهای روشن

رهآ چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 21:30 http://Ra-ha.blog.ir

هستم .. خوب ولی پر از غم وطن ...
به قول تو به امید روزهای روشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد