بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

اشتباه از من بوده؟ 

چطور می شود بوی کسی را تحمل کرد؟

دیگر نمی توانم . دیگر نمی توانم بوهای بد را تحمل کنم. یعنی واقعا تمیز بودن اینقدر سخت است. حالم بهم می خورد از بوهای مانده بر تن. من خودم فقط زمانی که پریود هستم از بوی تنم خوشم نمی آید. همیشه سعی می کنم تمیز باشم. بوی بد ندهم حداقل. من چکار باید می کردم دیگر؟ 

تقصیر من است؟ نظافت و تمیز بودن را چه کسی آموزش می دهد؟ 

حتی کرونا نتوانست بعضی را آدم کند.

این را من خودم به چشم دیدم.

خدایا خسته ام . اگر هستی ، این بوهای بد را از بین ببر. 

این کثیف های اطرافم را دور کن. 

من همیشه قربانی کثافت هستم.

سکس را رها کردم . و آنقدر بد و بیراه گفتم. دلم می خواهد همین الان خانه را ترک کنم و بروم و بمیرم. 

بدبختی از این بیشتر؟

حال من را هیچ کس نمی فهمد. فقط باید جای من باشی.

دلم بوی خوب خنک می خواهد. بوی آدامس نعنایی، بوی تازه . نه بوی ماندگی.



۱۴۰۰/۸/۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد