بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

باران کجایی ؟ دلم برای خوانده شدنهایت تنگ  شده. و رها و دیگرانی که شاید میخواندند.
نظرات 2 + ارسال نظر
آفتاب چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:44

من اغلب چراغ خاموش می خوندم نوشته هات رو. چند وقت که ننوشتی ذهنم درگیر بود که کجاست این دختر. حالش خوبه؟ چرا نمی نویسه...
فکر کردم چقدر اینجا بی رحمه اگه یکی که دلبسته نوشته هاش شدی و یه مدت ننویسه چقدر حس بدی بهت میده. دسترسی هم بهش نداری حالش رو بپرسی. خلاصه.... خوب هست حالت بدون امضا جان؟ چی شد که اینجا ننوشتی مدتی؟

عزیزم متشکرم که هنوز میخوانی. چقدر خوب که آدمی از دورها و نادیده ها اینقدر دوست دوشتنی به نظر برسد. زندگیم پر از موجهای کوتاه و ببند بود. خودم و احساساتم. امیدوارم باز اینجا را مثل قبل بنویسم و بخوانیش. ممنون

آفتاب پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:36

هر جا هستین و در هر حالی هستین، ارزوی سلامتی براتون دارم

ممنونم ازت آفتاب مهربان که همیشه هستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد