بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

جناب آقای مسئول

وقتی من وارد دانشگاه شدم به مسایل دینی و مذهبی اعتقاد داشتم و حالا هم که فارغ التحصیل  شده ام فکر نمی کنم که اعتقادات قلبی و دینی من تغییری کرده باشند ، در این سالها و در تمام طول عمر خود از مسایل دینی که شخصی ترین مسایل یک انسان است بسیار سوال شده و هیچ کس حق اعتراض ندارد و در اساسنامه تنظیم شده هنرمندانی متعهد به اسلام و ایران تحویل اجتماع بدهند و سوال من این است ، تمام دانشجویان فارغ التحصیل شما این خصوصیت را دارند ؟  

من در مصاحبه به سوالات در حد و توانایی خودم پاسخ دادم و فکر نمی کنم که کوتاهی از جانب من باشد ،  

حالا اینکه دانشجوی خودتان را زیر سوال می برید ، جریان دیگری است ! 

من اصلا تعجب نکرده ام که این همه از این اداره به آن ساختمان پاسکاری شوم ، این روال اینجاست و من کاملا ً آشنا به مسایل هستم. 

اینکه دانشجوی ایکس و ایگرگ که هنوز پایان نامه خود را ارائه نداده و معدل کل آنها از من هم پائین تر بوده و شامل گزینش شده اند جای بسی تعجب و شگفتی است ،چون اینجا هیچ کس جرات انجام کار غیرقانونی را ندارد .  

و هرکس این عمل را به عهده دیگری می اندازد دقیقاً برای من آشناست . نشانه مسئولیت پذیری مسئولان محترم است که من واقعا از همه آنها قبلا ً و بعدا ً تشکر می کنم . 

امیدوارم خداوند متعال صبرم ، ایمان و عمل صالحم را بیشتر از قبل نماید . الهی آمین.

نظرات 4 + ارسال نظر
اسکندری سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 http://www.1920.blogsky.com

سر همه مون یه بلا مشابه این اومده

فکر نکن تنهایی

هر چیزی یه تاریخ انقضا داره

حتی شیرینی هم دل ادمو می زنه

اینا که اینقد تلخن که نمی شه حتی نگاشون کرد

مرجون سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:09 http://marjoon.blogfa.com

قوانینی که تو دانشکده های هنر سخت اجرا می شن و همه عوامل خوب از حفظن تو تیپ و قیافه و سیگار کشیدن و ...خلاصه می شه.بقیه ی چیزا شاملش نمی شه که بخوان جواب شمارو بدن.

بلانش سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:35

حالم گرفته شد اکهه!

born سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:53 http://dandelionnn.blogfa.com

وبلاگ جدید برای روز مبادا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد